wtorek, 17 stycznia 2012

Welcome to Mediafire Music Blog

Rules are on different blog, because I didn't want to spoil an arrangement of MME.
Zamieściłam zasady na osobnym blogu poświęconym jedynie im tylko dlatego, że nie chciałam psuć układu MME.

About mediafiremusicempire.blogspot.com (MME)
          It's a place for different kinds of metal, rock, ambient, ancient and medieval, electro and even classical music from Mediafire. Links to other music (often weird) will be posted. I will post links, information and cover about bands. I have a goal to make an access to music from awesome server. I hope you will like this place, but you must remember it is not for mainstream crap like techno, pop, soul, rap et cetera. This blog contains music that was listened by me (I think I tried everything what's here). I decided to create it, because I like having things sorted. Anyway, it gives me a vision of all my music tastes since I have stopped listening crap "music" (techno, pop, rap et cetera), some 6 years ago.
I will post everyday or almost everyday.

 
O mediafiremusicempire.blogspot.com (MME)
           Witaj. Znalazłeś/aś się w miejscu dla muzyki typu metal, rock, ambient, electro, a także klasyka, muzyka średniowieczna czy też antyczna. Wszystkie linki zgromadzone tutaj prowadzą jedynie do Mediafire'a. Zamierzam umieszczać nie tylko linki, ale i informacje oraz okładki płyt. Moim celem jest stworzenie wielkiej bazy danych zawierającej linki z łatwodostępnego, wspaniałego serwera. Mediafire to nie tylko szybki dostęp do plików, ale i brak kolejki. Nie trzeba czekać, nie trzeba płacić, można samemu wrzucać tyle plików ile się chce. Nie ma też limitu ściągania. Mam nadzieję, że spodoba ci się to miejsce, ale pamiętaj, że nie znajdziesz tu "muzyki" dla głupich dzieci typu techno, pop, sould, rap i inne, popularne gatunki.
Słuchałam, albo przynajmniej próbowałam słuchać WSZYSTKIEGO co się tutaj znajduje. Baza danych powstaje dlatego, że lubię sortować co się da. Uzyskam także pełen "wykaz" mojego gustu muzycznego (odkąd przestałam słuchać gównianej "muzyki", minęło jakieś 6 lat). Poza tym, taka baza pomoże ci znaleźć coś dobrego.
Nowe posty będą pojawiać się codziennie lub prawie codziennie.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz